sunnuntai 6. joulukuuta 2015

New old kiln and animal jewelry / Vanha uusi uuni ja eläin koruja

I have bought a kiln. It fired ok with the first firing but when I tried to fire the glazing round, nothing happened. 
    The glazing looks the same as it did when I put the works in... so a bit of a disapointment I'd say but I haven't given up my hopes yet. Technically nothing went wrong so one more time I tried and as     I don't have any instructions I just tried the WATTS or how its called instead of 3 to 9... Hope it works.     
     In about one week I have christmas sales and hope to get the work there by then... if not then will be selling only Jewelry and cotton bags.


///

Uusi vanha uuni. Raakapoltto sujui hyvin mutta lasituksesta en ole ihan varma. Innoissani menin katsomaan ensimmäistä koe lasituspolttoa ja samannäkösinä kököttivät kuin millaisiksi olin jättänyt. Ainoa minkä keksin oli ettei ollut tarpeeksi Watteja päällä joten kolmen sijaan väänsin täysille eli yhdeksälle watille (toivottavasti se ei ollut liikaa) Jos ei toimi tämänkään jälkeen niin kuskaan Helsinkiin Septariaan poltettavaksi ennen Vanhan myyjäisiä. Jännittää pirusti, mutta kai se hyvin menee. En vaan ole ihan niin konkari kun muut. 




Porcelain and silver / Posliinia ja hopeaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

data-pin-hover="true"